PROSA

Estàndard

Avui os posaré la prosa que he fet yo per al concurs de San Jordi que fem a la meva escola:

T’acompanyaré fins al cim més alt

 Hi Confies? Si tu no o fas qui ho farà? Has de confiar en tu mateix, si tu no ho fas, ningú ho farà per tu, però no estàs sol, jo estic aquí, sempre i per tot, no em veus, ningú em veu, si tu te’n vas, jo m’aniré amb tu, si tu no vius, jo no visc, si plores, faré que cada llàgrima es transformi en un somriure, has de creure, si rius, jo també riure, no sóc jo, perquè jo sóc tu. Mai deixis que ningú et digui que no pots fer alguna cosa, ni tan sols jo, si tens un somni has de protegir-lo, és teu i has de complir-lo, les persones que no són capaces de fer-ho, et diran que tu tampoc pots fer-la, i si vols alguna cosa, ves a per ella, i punt.

-Podria arribar a volar, podria arribar fins al cel saltant, saltant amb totes les meves forces, podria crear un castell sota els meus peus, podria tenir el major somriure del món, podria fer tantes coses… No les faig, no puc volar perquè no tinc ales, no salto fins al cel perquè no tinc les forces suficients, no puc construir un castell i no puc tenir el major somriure…

-No tens ales, però tens cames, ningú diu que hagis de volar per arribar al cel, pots caminar, camina fins al cim més alt.

 Ell em va dir que la tristesa i la melangia m’acompanyarien per sempre, però també l’alegria. Em va dir, no ploris sanaràs demà, va murmurar cançons de bressol a cau d’orella, ell em va portar al bosc i em va dir que sentís com sona, em va dir cent endevinalles, que no vaig escoltar amb atenció, em va dir que l’esperança mou mars i muntanyes, ell em va dir, sigues tu mateix, que res et pari, però mai estimis a mitges, perquè t’estimaran igual. Em van dir tantes coses que no vaig escoltar en el seu moment, i era cert, hi confiaré.

Anuncis

Deixa un comentari

